mandag 2. juni 2014

Såpedispenser Inspirasjon


1. Nomess Copenhagen 2. House Doctor: Cement 3. House Doctor: Marmor
 4. Kleine Volke:  Noblesse 5. Ukjent merke - Hegdehaugen.no 6. Zone Denmark

I kveld har jeg satt meg som mål å bli flinkere til å oppdatere bloggen, og da kan man jo starte med å skrive om noe så dypsindig som en såpedispenser. På denne fronten finnes utallige å velge mellom, og for de fleste er det sannsynligvis av stor viktighet hvilken valget faller ned på (ironi). Selv må innrømme at det ikke er tilfeldig valgt hvilke vi skal ha på badene våre, mens den på kjøkkenet har jeg enda ikke tatt stilling til...haha...Galskapen lenge leve. Uansett, i går fikk jeg tak i dispenseren fra Nomess Copenhagen, som er avbildet som nummer en i rekken. Varianten i marmor fra House Doctor er også veldig fin (og tung). Denne hadde min farmor med overveiende sannsynlighet blitt strålende fornøyd med, da marmor var en riktig så stor slager i hennes hjem på åtti-tallet.

Men nå er det på tide å krype til køys, ellers blir det en heller trøttings morgendag. 

Sov godt i sommernatten :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...