fredag 21. februar 2014

Nattbord inspirasjon

De siste dagene har jeg vært på utkikk etter to nattbord som vi skal ha på soverommet vårt. Jeg har trålet internettbutikker, i tillegg til at jeg har vært innom enkelte varehus. Det jeg biter meg merke i, er at jeg ikke ønsker meg et vanlig, tradisjonelt nattbord. Jeg vil heller ha en krakk eller et lite bord på hver side av sengen. Helst to som ikke er like. 

Da jeg var i Trondheim forrige uke, fant jeg en hvit krakk på Home and Cottage, og denne fikk bli med meg hjem. Jeg vurderer imidlertid å male i en blågrå farge for å få en kontrast til alt det hvite i rommet. I tillegg er jeg på utkikk etter et nattbord i tre. Enda har jeg ikke funnet en favoritt, men det er godt mulig at jeg lager meg et av de gamle, kraftige tømmerstokkene som vi sager ut fra huset vårt. Når tømmerveggene på soverommet vårt var økset ned av forrige generasjoner og dermed måtte kles igjen, kan det være fint å få det gamle treet inn i rommet på denne måten. Men vi får se om mine møbelsnekkerevner strekker til. 

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...