mandag 12. august 2013

Inspirasjon: Veranda

Jeg er usikker på hvilken type stil vi skal velge på verandaen vår. Gulvbordene skal males med en eller annen type beis. Mørk eller lys beis er usikkert, men på grunn av fuktige bord som må stå til tørking trenger jeg ikke ta stilling til dette før til neste sommer. Jeg ser at flere og flere også velger beis på rekkeverket, men mulig jeg er gammeldags på dette området for jeg synes maling definitivt er finest. Dette blir i samme farge som huset (bomull). 

Et annet usikkerhetsmoment er hvilken bredde jeg skal ha på bordene som rekkverket består av. Smale, mellomstørrelse eller brede? Med mer intrikat mønster eller helt enkel stil? Oh, all these choices.

Hva synes du er finest?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...