tirsdag 11. juni 2013

Et stuebord til inspirasjon


Har du en tømmerhogger i hus og en skog å ta av, skulle dette bordet enkelt la seg ordne. Selv har vi en stor skog å ta av. Når det gjelder tømmerhoggeren er det nok til det beste å gå over gården for å finne en - da i min fars skikkelse. Jeg stoler ikke på mine egne eller J sine evner med motorsag riktig enda.  

Motorsagferdigheter eller ei, så har jeg sansen for dette designet. Om det lar seg gjøre å få til fint og praktisk er derimot usikkert. Det kan se stilig og fint ut på papiret, men i det virkelige liv trenger ikke saligheten å fungere særlig godt.

Det spørs om jeg må legge inn en bestilling på et grantre til vinteren. Så får jeg testet det ut.

Ps. Siden jeg registrerer at en god del lesere er fra utlandet, vil jeg innimellom skrive noen ord på engelsk. Målet er i alle fall  å være ett hakk bedre enn google translate. 

Fin kveld dere!

I really like this design with a table made out of timber wood. I don't know if it will work in real life, but I might try it out this winter. Have a nice evening!


1





3 kommentarer:

  1. OH MY :elsk:

    Det der var noe nytt. Pallestolen på hjul jeg har i stua blekner..

    Tror jeg må fri til svoger igjen om å få til noe slik. LEKKERT <3

    :))

    SvarSlett
  2. Enig med deg. Veldig enkelt, men fint design!

    Ønsker deg en fin dag :)

    SvarSlett
  3. Wow, sånn bord vil jeg ha!!! Helt rått!!:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...