onsdag 7. mai 2014

Home made: By Me

Jeg har med god hjelp fra min far, fått montert en hjemmesnekret trestang som jakkene skal henge på i vårt walk-in-closet. Denne trestangen ble tidligere brukt til samme formål av tidligere generasjoner i huset, og det er fint at det gamle får kommet til nytte og blir brukt på ny. Så nå har vi fått en tilnærmet gratis garderobe, der det er overraskende mange jakker som får plass. Selve rommet skal jeg imidlertid ikke skryte på meg er av det gigantiske slaget. Det er under en meter bredt og rundt 2.5 meter langt, og helst bør man trekke pusten og holde den inne før man entrer helligdommen. Men siden jeg nå får samlet alle jakkene mine på ett sted (min far himlet bare med øynene da han så antallet), så er jeg strålende fornøyd. Du skal heller ikke se bort i fra at jeg får skvist inn et par sko eller to. 

Nå er det straks kveld på madammen. Ny dag, nye muligheter i morgen!

God natt til dere :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...