søndag 23. mars 2014

Titter på TV-benk

Jeg synes det er vanskelig å finne en fin TV-benk, men ved å gå inn på nettet en liten svipptur, så finner man da noen som absolutt er til inspirasjon. Etter å ha sett på noen ulike varianter, er det hvit med noe tre i seg som stikker seg ut i landskapet. Eventuelt bare hvit. 
Det er sikkert fullt mulig, dersom du er litt nevenyttig, å snekre en benk selv. Jeg tror imidlertid ikke dette er et alternativ her i huset...Kremt...Så da blir det nok å søke på diverse nettbutikker for å finne sin favoritt. Og sannelig tror jeg det ikke er så alt for lenge til vi må kjøpe inn dette møbelet. Faktisk tror jeg stua kan bli ferdig en god del før jeg hadde sett for meg. For å ikke bli skuffet, har jeg hele tiden tatt høyde for at renoveringen vil gå over tre år, men slik vi ligger an i løypa på nåværende tidspunkt, så kan vi muligens være ferdig mot årsskiftet. Jeg tar imidlertid høyde for at skjemaet kan sprekke. Dersom vi holder mitt nye skjema så må vi - siden vi også skal ha en liten stue på loftet -  snart ha ikke bare en, men to TV-benker. Heldigvis har jeg Pinterest i disse tider.

God kveld :)

4 kommentarer:

  1. Så kjekt med inspirasjon, leter også etter TV benk nå)
    Så utrolig gøy å kanskje bli ferdig før skjema da, ingenting er bedre enn det!! Gleder meg til å se hvordan det blir!!
    Er ikke så ofte innom blogger lengre, datt visst litt av lasset...men skal ikke slutte helt iallefall. Koselig å titte innom bloggen din igjen)
    Er du på Instagram kanskje ?
    Syns d er mere lettvint å slenge inn et bilde eller to der jeg da)
    Fin kveld til deg)
    God klem Camilla

    SvarSlett
  2. Hvor er den øverste tvbenken fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja hvor er den øverste tv benken i fra :-))))???

      Slett
  3. Jeg lurer også veldig på hvor den øverste benken er fra? :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...