tirsdag 4. februar 2014

På ønskelisten: Krakk fra Bloomingville

Denne rustikke krakken fra Bloomingville tror jeg hadde funnet seg rktig så godt til rette i vårt gamle tømmerhus. Direkte billig er den imidlertid ikke, da jeg tror den koster rundt 1700 kroner. Et alternativ kan være en krakk fra Living, som "bare" koster litt over en tusenlapp. Blæh, det er typisk at alt det fine koster så mye. Kanskje jeg bare skal forsøke å sette sammen en selv? Vi får se. Noe lignende blir det uansett å finne i mitt hus. 

Men nå skal dørhåndtak bestilles!

Guten Abend!



1 kommentar:

  1. Stilig krakk, hadde nok vært kjempefint hos deg!
    Og du, syns absolutt du skal gå for litt mur på kjøkkenet, syns det er så utrolig tøft!! Har sett det på et par kjøkken og det er helt fantastisk! Syns jeg da, hihi,
    Ønsker deg en god natt og fin torsdag)
    Klem Camilla

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...