torsdag 21. november 2013

I det bonderomantiske hjørnet


Jeg har mer og mer trukket mot minimalisme og rene linjer, men med elementer som bryter slik at inntrykket blir varmt og hjemmekoselig. Dette hjemmet er innredet enkelt og stilrent, samtidig som panel på vegger, puter, gardiner og skinnfell gjør at inntrykket ikke blir for kaldt og sterilt. Muligens ville jeg fjernet noe av nipset, men dette er smak og behag. 

I kveld skal forresten flere av våre håndverkere møtes for å lege en plan for den innvendige renoveringen. Det er litt av et puslespill som skal gå opp siden vi bor i huset samtidig som huset pusses opp. Så da må vi tenke litt sammen for å finne den beste løsningen. Og når arbeidsgolk kommer i hus, må det til mat. Mye mat. Så nå lager jeg og Mathea pizza til den store gullmedalje. Tre stykker for å være helt presis. 

Oppdateringen på videre plan kommer etterhvert. 

Klem fra meg :)

1




1 kommentar:

  1. Åå, hjemmelaget pizza? Det er favoritten her. Det fikk jeg lyst på nå..
    Håper dere finner en god løsning da, for det er ikke noe særlig å bo i hus man renoverer...
    Nyt kvelden)
    Klem Camilla

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...