søndag 30. juni 2013

Stue inspirasjon




Stua er av en eller annen grunn det vanskeligste rommet i huset som skal innredes. Jeg har sett igjennom tusenvis av bilder på nett, der mange stuer inspirerer. Akkurat hva jeg skal ha i min stue, synes jeg imidlertid er vanskelig å bestemme. Jeg ønsker en koselig stue, som oppfordrer til trivsel, avslapning og sosialt samvær. Den skal være enkel og innbydende. Rustikk, med elementer av industri. Bonderomantisk, iblandet moderne. Fin, men funksjonell. 

Jeg har heldigvis enda et år på å fundere over saken. 

For some reason I find our living room the hardest room to decorate. I've seen through thousands of pictures on the web, and I find lots of inspiration. But exactly which style I'm going for is not the easiest one to decide. I want a cozy room where you can relax and enjoy. It has to be simple and inviting, rustic with elements of industry. A dash of romance, but modern. Fine, but functional. Luckily I have another year to contemplate over these "important" matters :) 

1 kommentar:

  1. Høres ut som en fin stil!
    Plukk de elementene du liker, ta tiden det trenger for å finne det du vil ha, så blir det sikkert kjempebra til slutt :)
    Ha en fin julidag!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...