torsdag 27. juni 2013

Seng i hagen


Sommeren er mine øyne den fineste årstiden, med sol, varme, lyse kvelder og utendørskos. Da jeg så dette bildet fikk jeg god inspirasjon til en liten kosekrok ute i hagen. Da slipper man også å gå skrittene inn om man føler for å ta en liten høneblund :)

I dag har vi hatt en liten pause i renoveringen, så da fikk jeg gjort unna ukas handling. En av mine svigerinner er også kommet på besøk fra Trondheim, så nå koser vi oss i sofaen, med skravling, et glass rødvin og selvsagt, litt blogging innimellom!


Nyt sommerkvelden :)


In my opinion the summer is the nicest time of the year, with a lot of sunshine, nice and bright evenings and cozy evenings outside. With this picture I found some inspiration for a little nook in the garden. If you want a nap you can just lay down here. Enjoy the summer night :)

1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...