mandag 17. mars 2014

BKF (Butterfly chair)

Denne stolen, som ble designet i Argentina på 1930-tallet, er en stilren og flott stol, som de siste årene har fått en ny renessanse. Selv har jeg prøvesittet en variant, og dersom jeg kun skulle gått etter design, hadde denne skulle funnet veien hjem til min ringe bolig. Jeg tror forresten en campingstolvariant finnes et sted på gården, men jeg vet ikke helt om denne har samme appell med tanke på estetikk. Dersom du er på utkikk etter en ordentlig godstol er jeg kanskje ikke helt overbevist om at denne er det riktige valget.  Her er det kun et tynt lag skinn som underlag, og jeg er vel av den typen som liker godt med polstring når jeg inntar sittestilling. Puter og saueskinn kan muligens oppveie for det harde underlaget. Men fin er den!

Ellers er det, som også fraværet på bloggen antyder, hektiske dager. Det er mye jobb på skolen, barn som skal være med på ulike ting og mye riving, maling, planlegging og organisering i forhold til renoveringen. Men like over påske er vi over det verste. Da skal to bad, kjøkken, gang, vaskerom og to soverom være noenlunde ferdige. Det blir bare helt F A N T A S T I S K.

Håper der har hatt en flott start på uken. 

Vi ses :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...