fredag 25. oktober 2013

Trend: To farger

Joda, jeg vet. Ute i den store vide verden har trenden med å male et møbel i to farger eksistert en god stund. Men siden jeg ikke har sett et eneste eksemplar hos mine bekjentskaper, tar jeg sjansen på fortsatt å kalle det innovativt og nymotens. Du kan male hva som helst i huset, i hvilke farger du måtte ha lyst til. En billig og enkel oppgradering, der du gjerne kan være utradisjonell og vågal i fargevalg. Med å gjøre dette enkle grepet, får du straks et mer spennende og kreativt møbel i hus. Jeg ser imidlertid ikke for meg at denne trenden vil vedvare i årevis. Men når du går lei, tar det ikke all verdens med tid å male over verket. 

Happy painting :)

1 /  2 /  3 /

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...