mandag 21. oktober 2013

Kjøkkenøy Inspirasjon vol. 1

Jeg har alltid hatt lyst på et stort kjøkken, der jeg har god plass til å lage mat og der hele familien kan samles. Stor familie krever stor plass. Så da jeg begynte å tegne hus, var god plass på kjøkkenet noe som var sterkt ønsket. Med sine 30 kvm blir ønsket mitt innfridd. Jej! Og da blir det også kjøkkenøy.  

Dette bildet viser et landlig og koselig kjøkken, som ikke bare er fint, men som også synes å være praktisk. Kjøkkenøya trenger ikke være stor, noe denne varianten viser. I tillegg er den faktisk så liten at den sannsynligvis er flyttbar. Jeg liker også at det er godt med belysning over øya og på kjøkkenet for øvrig. Komfyren er heller ikke å forakte. 

Håper dere har hatt en flott start på uka!

1

1 kommentar:

  1. Kjøkkenøy er gull! Vi kjøpte en på ikea etter at vi flyttet inn og er superfornøyde :)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...