tirsdag 8. oktober 2013

En grein her, en grein der...


Undertegnede må innrømmes ikke har en vesentlig grad av kreativitet når det gjelder interiør. Jeg var den som fikk god karakter i sløyd fordi jeg var så flink til å rydde i skapene (og dermed slapp jeg unna min store skrekk: dreiemaskina). I formgiving derimot fungerte ikke samme taktikken. Sjelden har vel en synål vært under større påkjenning... Videre er det ikke slik at jeg på en av mine turer ut i skog og mark plutselig får en lys idé om at greina jeg nettopp snublet over, vil passe som kleshenger på soverommet. 

Jeg synes imidlertid det er fantastisk hva andre kloke interiørhoder får til med engasjement, kreativitet og fantasi. Det gir håp for slike som meg når hus skal innredes. Og dermed er det også mulig at greina ute i skogen finner veien til mitt soverom. Eller stua om du vil. 

 Fin uke videre:)


1 /  2 /  3 /  4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...