tirsdag 29. oktober 2013

Åpne hyller på kjøkkenet


På et kjøkken er det ikke nødvendig å ha mange overskap. Enkelte velger å ikke å noen, men heller erstatte skap med hyller. Dette kan fungere godt uansett hvilken stil du har, enten det er minimalistisk, landlig, shabby eller industrielt. Det er mange muligheter og variasjoner i hvordan hyllene kan plasseres - her er det bare å være kreativ. Dersom en er pittelitt handy, kan en også sette sammen et hyllesystem selv. Lettvint og ikke minst, kostnadsbesparende. 

Selv tenker jeg å ha en blanding. Noen overskap og noen hyller. På vårt store kjøkken som får mange underskap, tror jeg det blir for spinkelt kun med hyller. Alternativet er å fylle opp hyllene godt med kopper og kar, slik som på bilde to og tre. Eventuelt at jeg skaffer meg noen blikkfang oppe på veggen, som på det øverste bildet. Dermed skapes bedre harmoni mellom topp og bunn. 

Det er ikke lenge til jeg må begynne å tegne kjøkkenet mitt, noe som blir en helt grei aktivitet å utføre :) Men før kjøkkenet skal se dagens lys, er det mye riving og oppbygging om gjenstår innvendig. 

 Ha en fin dag videre

1 /  2 /  3  /

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...