søndag 22. september 2013

Panel or not, that's the question



Oppussingen i huset vårt går sakte, men sikkert fremover, og om ikke lenge skal vi begynne å innrede to

Det er ikke lenge til vi kan begynne å innrede det rommet vi etterhvert kan kalle soverommet vårt. Det er imidlertid en del riving som gjenstår først, og dersom du tenker å sette i gang med samme prosjekt som oss så ta med i beregningen at innvendig riving tar tid...

Det store spørsmålet er om vi skal ha panel på soverommet til meg og J. Rommet blir på 20 kvadrat, så det blir godt med plass. Panel vil bidra til å skape en lun og hjemmekoselig atmosfære, men så er jeg i tenkeboksen om jeg heller skal velge hvite, glatte plater. Sammen med tregulv vil dette gi et stilrent og rustikk preg. Jeg går også med en liten idé om å heve taket slik at de gamle bjelkene øverst i taket kommer frem, men vi får se hva snekkeren sier om dette påfunnet.  

Noen meninger hva vi skal ha i vår tømmerbolig fra 1857?

Det har forøvrig blitt lite tid til blogging de siste dagene. Mye jobb å ta igjen etter ferie. Men satser på litt roligere tider etterhvert. 

Ha en riktig så fin kveld :)

1 /  2 /  3 /  4

1 kommentar:

  1. Her i huset har vi litt for mye panel, virka ok når vi pussa opp, men blir så fort lei det. Soverommet er et av de rommene vi skal ta av all panel og gå for slette vegger. Føler at det gir mye mere valg til stil, og vil passe til den skandinaviske stilen jeg prøver å gå for nå. Her holder det lenge med panel i gang og trappegang! Så jeg ville råda deg til slette vegger, hi hi, klem fra Panel- angst Camilla) Og ønsker deg en fin ny uke såklart))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...