tirsdag 20. august 2013

Pinkylicious


I dag er en av de dagene der det hadde vært fantastisk med et badekar som man kunne sunket ned i. Sannsynligvis hadde jeg sovnet etter to sekunder. Årsak: Opp ugudelig tidlig i morges (les: natta) med en minstemann som ikke var helt i slag. Lang dag på jobb. Barnehagehenting. Middag. Fotballtrening. Husarbeid. Og til sist, en lærers drøm - forberedelser på kvelden. Alt mens J har vært lykkelig på jobb og fotballdømming.  Alenemødre/fedre: r e s p e c t.

Og nei, jeg syter ikke. Eller. Kanskje litt.

Og ja. Jeg setter ting på spissen. 

Avslutningsvis. Om vårt fremtidige badekar blir rosa, er heller tvilsomt, selv om en stykk Mathea ville blitt lykkelig. Jeg får imidlertid utbrodere mer om min og Matheas fascinasjon for rosa ved en senere anledning. Nå er det soving som gjelder.  

God natt til dere :)

1

1 kommentar:

  1. Stilig badekar! Skjønner godt at du er trøtt, høres slitsomt ut...så håper dagen din i dag blir utvilt og fin)) Merker det er tøft selv jeg , å bli kasta inni rutiner, skole, fritidsaktiviteter og jobb, ikke helt klar for å gi slipp på ferien HELT ennå....hihi))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...