søndag 28. juli 2013

Some inspiration


Bloggen har de siste ukene stort sett vært på lading, da undertegnede har hatt behov for å koble av fra blogg og sosiale medier. Jeg har vært i skikkelig feriemodus (og restaureringsmodus), men vi satser på at etterhvert som de daglige rutinene kommer på plass, så vil jeg komme back on track. 

På oppussingsfronten er vi ferdige med to vegger (minus ark). Den siste uka har vi brukt til å male, lage fundament til ark og til å rive de to siste veggene. Planen er å være ferdig utvendig i september, og deretter begynner rivingen innvendig (skrekk og gru). 

Et av de første rommene vi skal pusse opp inne, er soverommet til meg og J (det må dog taes med i betraktningen at vi sannsynligvis må påregne to små jevnlige okkupanter). Avbildet er et soverom jeg liker veldig godt, og som jeg kan hente inspirasjon fra når vi innreder vårt nye soverom. Dette rommet har både en rustikk og industriell sjarm over seg, og sammen skaper disse to stilene et nydelig soverom. Jeg liker særlig godt høyden under taket, bjelkene og den franske døren.

Nyt sommerkvelden! 

One of the first rooms we're planning to renovate inside, is the master bedroom. This will inhabit me, my boyfriend, and most likely on a regular basis, our two little rugrats. On the photo above is a bedroom that i find beautiful in all its simplicity. It has both a rustic and industrial felling, and together these two styles creates a bedroom I wouldn't mind stay up all night in. The height on the ceiling, the beams and the French doors are elements I particularly like. Enjoy the summer night!

1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...