torsdag 11. juli 2013

A pretty Canadian kitchen

o

Jeg synes dette kjøkkenet fra Dougelissa er nydelig. Hele rommet er holdt i lyse, svale farger, som skaper en lun og hyggelig atmosfære. Hvit innredning er noe jeg synes er klassisk og fint - selv om jeg nok vil ha grå farge på mitt eget kjøkken. Benkeplate i lysegrå kvarts og hvitevarer i stål, som avbildet her, er noe jeg vurderer. Det samme gjelder for rektangulære kjøkkenfliser i hvit høyglans. De to hyllene med kopper og kar, er noe jeg absolutt kan hente inspirasjon fra og integrere i mitt fremtidige kjøkken. Veldig kjekt å kunne ha utstyr som man bruker på daglig basis såpass lett tilgjengelig.

Håper dere får en fin dag og at sola titter frem!
Her i Trøndelag ser vi dessverre lite til sommeren.

This kitchen from the blogger Dougelissa is simply gorgeous. The room is held in light colors, that creates a warm and inviting feeling. White kitchen is nice and elegant, and never wrong. However, I might choose gray kitchen myself, bit I have to ponder some more about it. The counter top is in light gray quartz and home appliance in steel. Also, white rectangular and shiny tiles that blends in beautifully. And the best of all, the two shelves, where you have easy access to kitchen accessories that  are used on a daily basis. Hope you're having a nice day, and that the sun is shining!  

1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...