fredag 17. mai 2013

Fine bilder på 17. mai sa du? :D



Da var årets nest mest hektiske dag unnagjort! Dagen har innbefattet is, solskinn, glade barn, korpsmusikk, flagg, folk, enda mer is og mye kaker. 

Som den o store hobbyfotografen jeg er, tok jeg også hundrevis av bilder på denne dagen. Å få foreviget to store og to små sammen, skulle imidlertid vise seg å bli en nøtt å knekke. Erfaringsmessig holder ikke gullene seg rene særlig lenge, så for å forevige familien på sitt reneste og peneste hadde jeg store planer om bildetaking fra morgenen av. Men tror du vi rakk dette? Av en eller annen grunn, uansett hvor lang tid vi har på å ordne oss, blir det uten unntak travelt like før vi må dra. Bildetaking datt dermed ut av prioriteringslista. Underveis på festen var forholdene for fotografering heller ikke de beste. Selv Martin Schanke skulle hatt problemer med å følge Håkon. Og da vi kom hjem rakk jeg nesten ikke å komme ut av bilen før J hadde skiftet om til shorts  og T-skjorte. Da var det lenge nok i dress. 

Bildene jeg presenterer er dermed gode gammeldagse øyeblikksbilder på. Enda bedre blir det av at min mor er bak kameraet, og  at hun virkelig har fått dreisen på speilrefleksen.

Uansett, vi har hatt en riktig så fin 17. mai  :) 


Gratulerer med dagen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...