lørdag 25. mai 2013

Enda mer omramming på vindu




I dag har tre generasjoner vært på shopping! Jeg, Mathea og min mor tok turen for å handle noe småtteri. På hjemveien tok vi en liten omvei slik at vi kjørte forbi fine områder med eldre, klassiske hus og gårder. Den beste inspirasjonen er å få sett interiør og eksteriør med egne øyne. Fotoapparatet var selvsagt med, så jeg fikk foreviget noen av husene vi kjørte forbi. Jeg kunne gjerne tenkt meg litt bedre bilder, men siden jeg ikke ønsket å fremstå som en mer nærgående papparazzi enn hva jeg allerede følte meg, ble dette resultatet.

Med unntak av det siste bildet, så er alle disse omrammingene aktuelle på mitt hus. Det nederste huset er også fint, men jeg ønsker ikke vindusknekter.

At the moment er en sen middag fortært, og resten av kvelden skal tilbringes horisontalt i sofaen. Mulig jeg også må slå J i kortspill. 

Ha en fortreffelig lørdagskveld!

2 kommentarer:

  1. Fine bilder og midt i blinken for meg som holder på å bestemme hvordan vi skal ramme inn vinduene. Har akkurat begynt å kle om og skifte vinduer. tror heller ikke jeg vil ha knekter, i alle fall må det være rette vinkler og uten mye krimskrams. Takk for inspirasjon og riktig god kveld til deg))

    SvarSlett
  2. Veldig enig med deg i forhold til vindusknekter. Det blir fort for mye krimskrams, og jeg vil heller ha noe som er enkelt og som en kanskje ikke går lei så fort.

    Og så fint at mine bilder kan være til inspirasjon :) Det er veldig fint å kan dele med hverandre. En fin kveld til deg også :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...