torsdag 21. februar 2013

En ny blogg om interiør, oppussing og familieliv!

Mitt første innlegg på min tredje blogg. Planen denne gang er å ha fokus på vårt kjære tømmerhus, som nok har sett sine bedre dager. Og jada, bevis for denne påstanden vil innfinne seg om ikke alt for lang tid her på bloggen. For de som ikke er informert, så bor jeg og mine søte små altså i denne tømmerboligen, noe vi har hatt æren av å ha gjort i snart 9 år. Den har i tillegg vært bolig for flerfoldige generasjoner - de første helt tilbake på 1850-tallet. Det er med andre ord et hus av eldre avstamning vi bor i, og som har både historie og sjel i bagasjen. Følg gjerne vår storfamilie med fire generasjoner samlet, som tar fatt på reisen med å gjenskape og ta vare på Gammelstuggus historie og tradisjoner. I løpet av våren og sommeren (og i årene som kommer...) vil vi ta på oss oppgaven med å totalrenovere vår slitne, men akk så trofaste bolig.

1 kommentar:

  1. Med en rekke trender i interiørdesign liker jeg mest moderne stil. Dessverre, foretrekker min kone klassiske og elegante møbler. Da skulle vi velge et bord til en ny leilighet vi hadde et stort problem fordi vi likte helt ulike møbler. Heldigvis kone fante Front møbler. Vi klarte å finne et bord som både min kone og jeg likte fordi den kombinerer modernitet og eleganse.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...